Koffie met de nieuwe dominee

Elkaar wat beter leren kennen bij een kop koffie, of thee. Dat is de bedoeling van deze ontmoetingen. Iedereen is van harte welkom, of u nu wel of niet ‘kerks’ bent, wel of niet protestant, of gewoon benieuwd naar deze nieuwe dominee.
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de mensen van deze gemeenschap, wie u ook bent, en nodig u van harte uit voor een van deze bijeenkomsten. Graag tot ziens!

Met hartelijke groet, ds. Corrie van Duinen

Praktisch
We komen bij elkaar bij mensen thuis. Dat betekent dat er een maximum van 10 gasten per bijeenkomst kan zijn. Daarom vragen we u om twee data te kiezen, zodat we de aanmeldingen goed over de huiskamers kunnen verdelen. U hoort dan snel na 21 januari op welke datum, en op welk adres u welkom bent. Er zijn in zes dorpen bijeenkomsten. Het staat u vrij te kiezen voor de locatie die u het beste past, of voor de datum of het tijdstip dat u het beste schikt.

Aanmelden
U kunt zich t/m 21 januari aanmelden, met telefoonnummer, aantal, en uw keuzedata, bij Aleid en ds. Corrie van Duinen.

U kunt ook een opgave-strookje invullen en inleveren tijdens een van de kerkdiensten; zie hiervoor de Aanwijzer