Adressen gemeenteleden actueel

De adressen van de leden van PKN Schermer zijn geactualiseerd. U vindt het boekje als pdf in het besloten gedeelte van de website als u daar bent ingelogd. Het adressenboekje is niet openbaar.

Vanaf zondag 18 oktober liggen er een aantal weken wat gedrukte exemplaren in de kerk in Stompetoren. Na afloop van de kerkdienst kan ieder gemeentelid er een meenemen.

Bent u lid van PKN Schermer en kunt u niet inloggen om de adressen in te kunnen zien, of wilt u een exemplaar op papier? Dan kunt u twee dingen doen:

1. Vraag toegang aan tot het besloten gedeelte. Dat doet u hier. Daarna kunt u het adressenboekje daar vinden;
  2. Of u stuurt een bericht naar het Kerkelijk bureau. Dat doet u hier. Geeft u daarbij aan of u de digitale of papieren versie wilt ontvangen.