De kerk is vanaf 30 januari weer open

Bij de persconferentie van de overheid, afgelopen dinsdag 25 januari, zijn gelukkig weer versoepelingen van de coronamaatregelen afgekondigd. Ook vanuit de landelijke kerk wordt inmiddels aangegeven dat de fysieke diensten weer mogen plaatsvinden. Daarbij mag ook ingetogen gezongen worden.

De kerkenraad heeft daarom besloten, dat we met ingang van zondag 30 januari weer gezamenlijk de kerkdienst kunnen vieren. Wel moeten de bekende voorzorgsmaatregelen in acht genomen worden:

• lopen met mondkapje op. Bij het zitten mag het mondkapje af;
  • handen desinfecteren bij de ingang;
  • ingetogen zingen;
  • elkaar de ruimte geven, zodat we 1,5 meter afstand houden van elkaar;
  • bij twijfel en bij klachten thuis blijven. Blijf ook thuis als er in de naaste omgeving besmettingen zijn.

Vooraf aanmelden dat u naar de dienst komt is niet nodig, gezien het aantal kerkbezoekers.

De kerk wordt zo goed mogelijk geventileerd, maar we kunnen ons voorstellen dat u in de huidige omstandigheden toch liever niet naar de kerk komt. Gelukkig kunt u, zoals we inmiddels gewend zijn, de dienst via de livestream volgen op kerkdienstgemist.nl.