Jaarrekeningen 2019

Het is de gewoonte, dat er in mei een gemeentevergadering wordt gehouden waarin de jaarrekeningen door de kerkrentmeesters en de diaconie worden gepresenteerd. Helaas kunnen we in deze tijden van corona geen gemeentevergaderingen houden.

In de Aanwijzer vindt u een samenvatting van beide jaarrekeningen. Als u de volledige jaarrekeningen wilt inzien of vragen heeft, kunt u contact opnemen met de penningmeester Piet (kerkrentmeesters) of  Dik (diaconie). In de Ark in Stompetoren is een grote plexiglazen plaat bevestigd tussen twee tafels,  zodat u op een veilige manier met elkaar kunt spreken.

U kunt de samenvatting van de jaarrekeningen ook vinden op de ANBI pagina van deze website.

Wilt u voor 15 juni uw vragen stellen/ opmerkingen plaatsen? De kerkenraad kan dan in haar vergadering op 16 juni beide jaarrekeningen zo mogelijk definitief vaststellen.