Pianoles terug in Stompetoren

Omdat Margot Bierman lang en met veel plezier pianodocent is geweest op het voormalig “Streekmuziekcentrum Schermer-Graft-de Rijp” en in Alkmaar regelmatig pianoleerlingen uit de Schermer en Beemster op les heeft, is ze vlak voor de zomervakantie op zoek gegaan naar een geschikte leslocatie om in Stompetoren een dependance van haar Alkmaarse piano- en muziekpraktijk te starten. Dankzij medewerking van de kerk kon zij op 5 juli jl. terecht in de aula van de Protestantse kerk aan de Noordervaart.

Margot Bierman is afgestudeerd aan het conservatorium in Amsterdam, heeft haar eigen lespraktijk in Alkmaar, geeft daar pianoles en Voorbereidend Muziekonderwijs, is pianodocent en docent Instrumentale Muzikale Vorming op Artex-Kunstenschool Texel en geeft sinds februari ook pianolessen op de Muziekwerkplaats in Limmen.

De pianolessen in Stompetoren vinden, in overleg, plaats op de dinsdagmiddag en -avond. Beginnende en gevorderde kinderen en volwassen zijn van harte welkom! Bij voldoende belangstelling start de cursus Voorbereidend Muziekonderwijs voor kinderen uit groep 3/4 zo snel mogelijk. Zie ook www.alkmaar-pianoles.nl en de facebookpagina “Margot Bierman pianolessen Alkmaar” en/of neem contact op via:
-06-42609551
margot.bierman@outlook.com
-het contactformulier op de website www.alkmaar-pianoles.nl