Wisseling in de redactie

Na enige jaren (ik schat ca 8 jaar) in de redactie van de Aanwijzer gezeten te hebben, heb ik besloten om daarmee te stoppen. Ik ben ander vrijwilligerswerk gaan doen en merk dat ik naast mijn werk en gezin (en allerhande zaken), genoeg heb aan één ander ‘project’.

Mijn taak in de redactie was het beheren van de Aanwijzer-mailbox en het vullen van de blanco aanwijzer met jullie kopij tot een nieuwe editie. Ik was zodoende als randkerkelijke op de hoogte van wat er speelde binnen de kerkgemeente en heb dit altijd met veel plezier gedaan. De samenwerking met de redactie en de (vaste) mensen die kopij aanleverden heb ik ook als prettig ervaren, ook al waren er zo nu en dan problemen met de mailbox.

En ik ben blij dat Marleen mijn taak over wil nemen in de ‘redactiefamilie’! De afgelopen edities hebben we samen gemaakt, en zij redt dat nu zelf. In december hebben we nog onze jaarlijkse redactievergadering en dat zit het er op voor mij. Vanaf nu zullen jullie dan ook reactie op je kopij krijgen van Marleen.

Bedankt allen voor de samenwerking, en veel plezier Marleen!

Groetjes,
Willeke